Monday, March 1, 2010

The Merbawi's Evolution.

It's so funny and very nostalgic to look back at our old photos or the so called the self evolution..! Here is mine, since 1977 till now but unfortunately the photos for 90's were missing from from my keeping. Enjoy it..hehe!




1976


1977


1978


1979


1981


1983


1984


1986


1987


2001

2002


2006



2007



2010


Oppppsss.......sorry, the camera lense is not big enough to cover the whole body....only managed to cover my big belly....hohohohoho...!!!

12 comments:

PUTERI said...

Salam Awi,

haha.kelakar betul yg thn 2010 tu...weii mana quotation nya, aku tunggu sampai aku sendiri dah lupa...

syahir said...

uuuuu....makin lame makin cantik arrr, macam barang antik. lagi mmphhh!

PerpatihTulus said...

hihihi aku pilih tahun 1987 yg paling hensem. ni kalau jumpa taknak belanje aku minum kat tempat dia keje.. siaplah.. hahahahaha..

"orang yang perihatin tentang dirinya, sentiasa ada potret photonya untuk setiap tahun"

falsafah baru..

syahir said...

hohohoho..."orang yang perihatin tentang dirinya, sentiasa ada potret photonya untuk setiap tahun"

rajinn nangkap gambo.

Puteri Lindungan Bulan said...

Betul tu, paling hensem tahun 1984 dan 1987.

Merbawi Jr. said...

Salam...

Hoho... ubah sikit kot falsafah tu Tn Perpatih...

"Orang yang perihatin tentang dirinya, sentiasa ada photo PERUTNYA untuk setiap tahun"

kuikuikui

PerpatihTulus said...

hahah ha.. kelako pulak baca merbawi Jr.

Syahir.. tu falsafah tu aku reka je. jangan pecaya.. heheheh

Oghang Ba Ado said...

siol betul! ha ha ha ha ha! apa la abang nie? ha ha ha ha!

PerpatihTulus said...

ha ha ha ..

Merbawi said...

hohohohoho....Aku sendiri pun tergelak besar sebelum aku posting artikel ni...hahahahaha..!!

Apa nak buat, tu kan evolusi merbawi..!

Anonymous said...

salamssss .. .. ermmmmm .. .. ermpppp .. .. hmmmmmm .. .. ehemmmmm .. .. ehem ehem .. .. uhuk .. .. huhu .. .. ;-) .. ..






p/s: walauwehhhhh .. .. hehe .. ..

Anonymous said...

its ok...maintain gak laa tu..masih ensem...huhu